مشاوره و راهنما آی تی

این وبلاگ جوابگو به تمام سوالات در بخش it می باشد.

مشاوره و راهنما آی تی

این وبلاگ جوابگو به تمام سوالات در بخش it می باشد.

آموزش نحوه زمان بندی ارسال پست در اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که بازاریابان شبکه‌های اجتماعی با آن روبرو هستند، زمان‌بندی پست اینستاگرام است؛ اما بعد از خواندن این مقاله گواه خوشحالی این دسته از کاربران هستیم! ولی علت آن چیست؟ بسیاری از بازاریابان شبکه‌های اجتماعی از فیسبوک بهره‌گیری می‌کنند و برای استفاده از این شبکه‌ اجتماعی در تقسیم بازاریابی کسب‌وکار، نیاز به استفاده از سرویس Creator Studio هستند. در چند هفته بازپسین فیسبوک به سرویس Creator Studio یک قابلیت بسیار عالی و منحصر به فرد اضافه کرد که بازاریابان به کمک آن توانستند زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام خویش را به راحتی سپریدن دهند. الی همین امروز، بسیاری از کاربران برای زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام از ابزارهای دیگری کاربرد می‌کنند ؛ اگر شما هم جزء این تقسیم از کاربران هستید، در پیوستگی نوشتار با ما به اتفاق باشید الی به شما تعلیم دهیم که چگونه این پیشه را به کمک فیسبوک و افزار Creator Studio اتمام دهید.



زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام به کمک دست موزه Creator Studio در فیسبوک


پیش متعلق به که این قابلیت جدید به افزار Creator Studio اضافه شود، ابزارهای زیادی بوجود آمدند که البته بسیاری از آن‌ها هم طرفداران زیادی دارند. تنها مشکلی که وجود داشت، هزینه آن بود که گاهی اوقات کاربران مجبور به پرداخت هزینه‌های وزین می‌شدند تا بتوانند تمام صفحات خود را به چهره کاملاً اتوماتیک بروزرسانی کنند. چند هفته بیشتر از تازه اضافه شدن قابلیت زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام به آلت Creator Studio نمی‌گذرد که شمار زیادی از کاربران استفاده از ابزارهایی که برای این پیشه است را متوقف کرده‌اند و از فیسبوک بهره‌گیری می‌کنند. ویژگی زیاد عالی در این ابزار، قابلیت مشاهده پیش‌نمایش پستی است که برای اینستاگرام زمان‌بندی می‌کنید؛ دقیقاً مثل پست‌های فیسبوکی که به کمک دست موزه Creator Studio ارسال می‌کنید!


ین خاصیت دقیقاً همان چیزی است که سرویس‌های زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام آن را ندارند؛ برخی مواقع پست‌ها به چهره نا به سامان ارسال می‌شوند و دردسرهایی بوجود می‌آورند. قابلیت کاربری و مهمی که تقریباً هیچ‌یک از ابزارهای زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام ندارند، زمان‌بندی ویدئوهای IGtv اینستاگرام است که فیسبوک به شما کمک می‌کند لغایت بتوانید این گونه از پست‌های خویش را هم زمان‌بندی کنید. البته باید توجه داشته باشید که هنوز توانا به زمان‌بندی استوری‌های خود نیستید اما دور نیست که در آینده‌ای نه چندان دور، فیسبوک این مورد را هم پیاده‌سازی کند.




چگونه از قابلیت زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام در فیسبوک بهره‌گیری کنیم؟


حدوداً یک ماه از اولین ارائه این قابلیت در Creator Studio می‌گذرد و کاربران زیادی به آن دسترسی دارند؛ البته هنوز هم کاربرانی هستند که به آن دسترسی ندارند! اگر شما هم به قابلیت زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام در فیسبوک دسترسی ندارید، بی گمان می‌دانید که فیسبوک و اینستاگرام برای ارائه قابلیت‌های جدید خویش آن را برای شمار محدودی از کاربران فعال می‌کنند و اگر عملکرد واقعیت داشته باشد، برای کاربران سایر هم پرکار می‌کنند. فلذا اگر هنوز برای شما فعال نشده است، حاضر باشید لغایت چند روز سایر از این دست موزه استفاده کنید. برای استفاده از این افزار آغاز یک حساب Creator Studio به اینستاگرام خود متصل کنید.

ر تصویر بالا گزینه‌ای به اسم Create Post وجود دارد که با کلیک بر روی آن دو گزینه دیگر به نام Instagram Feed و IGtv دیده می‌شود. با استفاده از این دو گزینه می‌توانید پست‌های اینستاگرام یا ویدئوهای IGtv را برپایی و زمان‌بندی کنید. 

برای آموزش بیشتر و بهتر با سایت  سلام تک در تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.