مشاوره و راهنما آی تی

این وبلاگ جوابگو به تمام سوالات در بخش it می باشد.

مشاوره و راهنما آی تی

این وبلاگ جوابگو به تمام سوالات در بخش it می باشد.

بهترین کارت‌های حافظه پیشنهادی

بهبود کیفیت و در ضمن افزایش حجم تصاویر و ویدیوهای ثبت شده توسط دستگاه هایی همانند گوشی های هوشمند و دوربین های دیجیتال سبب شده است که حافظه درونی موجود در این دستگاه ها قادر به پاسخگویی به نیازهای کاربران نباشد. از این جهت حضور یک فضای ذخیره سازی جداگانه از گونه کارت های حافظه که از سرعت و گنجایش مناسب نیز برخوردار هستند یک غنیمت محسوب می شود. بعد از اینکه در مطلب پیشین به شناسایی چند کارت حافظه micro SD و SD پرداختیم، قصد داریم در این مطلب نیز چند مدل با سرعت و گنجایش عالی سایر را به معرف حضور برسانیم.


کارت حافظه میکرو اس ‌دی 32 گیگابایت Transcend Ultimate 633X کلاس 10


کارت حافظه Ultimate 633X شرکت Transcend در ساحل یک گنجایش عالی برای اندوخته سازی اطلاعات، توانا است سرعت انتقال اطلاعات بسیار خوبی را هم برای گوشی های هوشمند، دوربین های دیجیتال و دوربین های ورزشی فراهم کند. سرعت خواستن و نگارش اطلاعات برای این کارت حافظه به ترتیب 95 و 85 مگابایت بر ثانیه گزارش شده است و با این سرعت عالی به عقیده می رسد که این محصول Transcend برای ثبت و ذخیره سازی ویدیوهای با وضوح 4K و Full HD زیاد عالی است.


 


کارت حافظه میکرو اس ‌دی 128 گیگابایت Transcend Premium 300X کلاس 10


این کارت حافظه 128گیگابایتی به دلیل سرعت انتقال اطلاعات در نزدیک 45 مگابایت در ثانیه فقط برای بهره‌گیری در گوشی های هوشمند مناسب به نظر می رسد. از سویی سایر این سرعت برای اندوخته سازی ویدیوهای Full HD که هم الان بسیاری از گوشی های هوشمند به آن مجهز هستند کافی به نظر می رسد.


کارت حافظه اس دی 32 گیگابایت Sandisk Extreme 266x کلاس 10


کارت حافظه Sandisk Extreme 266x در ابعاد استاندارد SD طراحی شده است و دارای سرعت نقل و انتقال اطلاعات 40 مگابایت در ثانیه است. با پروا به ویژگی ها این کارت حافظه، به نظر می رسد استفاده از آن فقط در دوربین های دیجیتال نه چندان چیره دست پسندیده باشد.


 


کارت حافظه میکرو اس ‌دی 16 گیگابایت Transcend 200X کلاس 10


ظرفیت 16 گیگابایتی و سرعت انتقال اطلاعات 30 مگابایت در ثانیه سبب شده است که این محصول کلاس 10 شرکت ترنسند برای اندوخته سازی ویدیوهای Full HD که هم الان به عنوان یک استاندارد در گوشی های هوشمند و بسیاری از محصولات الکترونیکی سایر شناخته می شود پسندیده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.