مشاوره و راهنما آی تی

این وبلاگ جوابگو به تمام سوالات در بخش it می باشد.

مشاوره و راهنما آی تی

این وبلاگ جوابگو به تمام سوالات در بخش it می باشد.

نحوه استفاده از هایلایت اینستاگرام

استوری اینستاگرام تقریباً پر کاربردترین افزار این شبکه اجتماعی است که کاربران می‌توانند تصاویر یا ویدئوهای اختصار خود را با فالوورهای خویش به اشتراک بگذارند؛ ولی مشکلی که در استوری اینستاگرام وجود دارد، محدودیت زمانی آن است! یعنی کاربران فقط تا ۲۴ ساعت پس از انتشار استوری می‌توانند آن را ببینند و پس متعلق به به استوری شما دسترسی ندارند. برخی مواقع اوقات استوری‌ها آن‌قدر جذاب هستند که کاربران به پیگیری راه‌حلی برای نمایش ابدیت آن‌ها در صفحه خود هستند که این امکان تا چند ماه قبل هستی نداشت. در بروزرسانی‌های اخیر، اینستاگرام قابلیتی به اسم هایلایت اینستاگرام ایجاد کرد که با به کارگیری آن می‌توانید استوری‌های خود را برای دائم به کاربران نمایش دهید. مخصوصاً اگر مدیریت کسب‌وکاری را برعهده دارید، بی گمان می‌دانید که برخی استوری‌ها اهمیت اکثریت دارند و می‌توانند کاربران صفحه را راهنمایی کنند؛ مثلاً می‌توانید در باره روش‌های حمایت خود کاربران را به کمک استوری‌ها کمک کنید اما اگر این استوری فقط ۲۴ ساعت در دسترس کاربران باشد، بسیاری از کاربران نمی‌توانند از روش‌های حمایت شما آگاه شوند. هایلایت اینستاگرام به شما کمک می‌کند الی بتوانید روش‌های پشتیبانی را برای همش در صفحه خود درج کنید و کاربران به آن دسترسی داشته باشند. در این نوشتار از مشاور تلفنی اینستاگرام(https://ittelconsulting.com/) قصد داریم به آموزش هایلایت اینستاگرام بپردازیم الی بتوانید استوری‌های خویش را به جای ۲۴ ساعت، برای همیشه در برگزیدن کاربران قرار دهید. اگر آماده‌اید، در ادامه ما را در آموزش به کارگیری هایلایت اینستاگرام همراهی کنید!


هایلایت اینستاگرام و اهمیت آن برای کسب‌وکارهای اینترنتی


اگر از افرادی هستید که از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که بعضی استوری‌ها ارزش زیادی دارند و دوست دارید آن‌ها را برای دائم در صفحه خویش نگه دارید! هایلایت اینستاگرام قابلیتی است که با به کارگیری آن می‌توانید استوری‌های خود را برای همیشه در صفحه خود نگه دارید. فرض کنید از اینستاگرام برای بازاریابی کسب‌وکار خویش کاربرد می‌کنید و قطعاً کاربرد شما از استوری زیادی است؛ بعضی از این استوری‌ها آموزش‌هایی هستند که به کاربران می‌دهید یا پاسخ‌هایی که به سوالات آن‌ها داده‌اید را شامل می‌شوند. اگر موافق هستید، با یک مثال کاربردی این مسئله را روشن‌تر ذکر کنیم؛ مثلاً صفحه‌ای را در نظر بگیرید که منظور دارد طی ۳۰ روز، ۳۰ استوری از بازاریابی اینستاگرام منتشر کند اما نمی‌خواهد این آموزش‌ها از دسترس کاربران بیرون شوند! برای این مسئله بس است یک هایلایت با اسم بازاریابی اینستاگرام برپایی کند و این ۳۰ استوری را در آن قرار دهد! بنابراین هایلایت اینستاگرام برای کسب‌وهای مختلف اهمیت زیادی دارد و به راحتی می‌توانید با یک عنوان مناسب، چندین استوری را به هایلایت خود اضافه کنید. اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید هایلایت اینستاگرام برپایی کنید، در دسته بعدی با ما و ۴ مرحله ایجاد هایلایت اینستاگرام به اتفاق ما باشید.


ایجاد هایلایت اینستاگرام و قرار دادن استوری‌ها در آن


برای برپایی هایلایت اینستاگرام، ابتدا باید استوری خود را منتشر کنید! در حالت کلی ۴ مرحله برای ایجاد هایلایت اینستاگرام هستی دارد که در پیوسته به رسیدگی آن‌ها می‌پردازیم:


استوری‌های موردنظر را برای پیمان اخذ در هایلایت گزینش کنید!

هایلایت اینستاگرام باید از استوری‌های منتشر شده در صفحه اینستاگرام برپایی شود! این مسئله به این معنی است که اگر بخواهید یک تصویر از گالری  موبایل خویش را به هایلایت اضافه کنید، ابتدا باید آن را استوری کرده لغایت بتوانید آن را به هایلایت خویش اضافه کنید. برای ایجاد هایلایت اینستاگرام بس است وارد پروفایل خود شوید:


در این بخش، هایلایت‌های شما قابل مشاهده است؛ اگر تا کنون هایلایتی ایجاد نکرده باشید، این تقسیم به صورت خاکستری تو خالی دیده می‌شود ولی اگر هایلایتی ایجاد کرده باشید، در این تقسیم دیده می‌شود. برای ایجاد هایلایت بر روی آیکن افزودن هایلایت ( علامت + در سمت چپ تقسیم هایلایت) کلیک کنید لغایت وارد صفحه پس شوید:


در این تقسیم باید استوری‌های موردنظر را از بخش استوری‌های صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. برای این شغل بس است تصاویر موردنظر خود را گزینش کنید و بر روی Next کلیک کنید. اکنون استوری‌های موردنظر شما به هایلایت اینستاگرام اضافه شده است و به راحتی می‌توانید آن را در تقسیم پروفایل خود ببینید. اکنون هر کاربری که وارد صفحه پروفایل شما شود، می‌توانید هایلایت ایجاد شده را ببیند؛ وانگهی لازم است بدانید این هایلایت برای دائم در دسترس کاربران است ولی اگر بخواهید می‌توانید آن را حذف کنید.


چگونه استوری‌های فعال خود را به هایلایت اضافه کنیم؟

اگر اخیرا یک استوری در اینستاگرام منتشر کرده‌اید و هنوز ۲۴ ساعت از زمان انتشار آن نگذشته است، بس است وارد آن استوری شوید. در تصویر بالا، با کلیک بر روی گزینه Highlights می‌توانید آن را به هایلایت موردنظر خویش اضافه کنید. پروا داشته باشید که باید اسم یک هایلایت را برای اضافه شدن استوری به آن انتخاب کنید الی استوری شما به هایلایت اضافه شود.


اسمی برای هایلایت خویش برگزیدن کنید!

کاربرانی که وارد صفحه پروفایل شما می‌شوند، هایلایت‌های شما را می‌بینند. اگر اسمی برای هایلایت خویش انتخاب نکرده باشید، کاربران آن را با اسم Highlights می‌بینند اما اگر می‌خواهید آن را با اسم دلخواه شما ببینند، باید اسمی برای آن گزینش کنید. برای این پیشه بس است پس از کلیک بر روی Next در دسته قبلی، اسمی را برای هایلایت اینستاگرام خویش گزینش کنید:


شما می‌توانید الی ۱۶ حرف برای اسم هایلایت خویش بنویسید. توصیه می‌کنم یک نام اختصار و جذاب برای هایلایت خود گزینش کنید؛ البته اگر هدف دارید آموزشی در زمینه کسب‌وکارتان (مانند روش‌های حمایت کاربران) به کاربران ارائه کنید، مفهوم آن را باید کاملاً ساده به کاربران برسانید.


کاور هایلایت اینستاگرام را گزینش کنید!

در مرحله بعد باید یک کاور برای هایلایت اینستاگرام گزینش کنید تا در صفحه پروفایل، با همین کاور نمایش داده شود. برای این شغل بس است وارد تقسیم بعدی شوید:


اگر به این دسته توجه کنید، کاوری به چهره پیشفرض از تصاویر هایلایت شما برپایی شده است که شاید مناسب نیست. برای تغییر این کاور روی آیکن نگارخانه در زیر همین صفحه کلیک کنید و تصویر موردنظر خود را انتخاب کنید. اکنون می‌توانید این تصویر را کوچک‌تر یا بزرگ‌تر و روش نمایش آن را شخصی‌سازی کنید. پس از گزینش تصویر، بر روی Done کلیک کنید لغایت هایلایت شما ایجاد شده و در صفحه پروفایل شما نمایش داده شود.


چند نکته مهم در گویه برپایی هایلایت اینستاگرام


اگر قصد ایجاد هایلایت اینستاگرام را دارید ولی هنوز آن را ایجاد نکرده‌اید، چند نکته مهم هستی دارد که پیشنهاد می‌کنم آن‌ها را در ایجاد هایلایت اینستاگرام خویش برپایی کنید:


  1. شما می‌توانید بیش از یک آلبوم برپایی کنید! 
  2. هایلایت‌های جدیدتر در سمت چپ پروفایل نمایش دیتا می‌شوند!
  3. موضوعات صفحه خویش را اولویت‌بندی کنید!
  4. نمایش نام هایلایت در هنگام دیدن هایلایت‌ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.